Στίχοι: Η Φάμπρικα


Στιχουργός: Σκούρτης Γιώργος
Συνθέτης: Μαρκόπουλος Γιάννης

Η φάμπρικα η φάμπρικα δε σταματά,
δουλεύει νύ... δουλεύει νύχτα μέρα.

Και πώς τον λεν το διπλανό
και το τρελό τον Ιταλό,
να τους ρωτήσω δεν μπορώ
ούτε να πά... ούτε να πάρω αέρα.

Και πώς τον λεν το διπλανό
και το τρελό τον Ιταλό,
να τους ρωτήσω δεν μπορώ
ούτε να πά... ούτε να πάρω αέρα.

Δουλεύω μπρος δουλεύω μπρος στη μηχανή,
στη βάρδια δύ... στη βάρδια δύο δέκα.

Κι από την πρώτη τη στιγμή

μου στείλανε τον ελεγκτή,
να μου πετάξει στο αυτί
δυο λόγια νέ... δυο λόγια νέτα σκέτα.

Κι από την πρώτη τη στιγμή
μου στείλανε τον ελεγκτή,
να μου πετάξει στο αυτί
δυο λόγια νέ... δυο λόγια νέτα σκέτα.

Άκουσε φί... άκουσε φίλε εμιγκρέ,
ο χρόνος εί... ο χρόνος είναι χρήμα.

Με τους εργάτες μη μιλάς
την ώρα σου να την κρατάς,
το γιο σου μην το λησμονάς
πεινάει κι... πεινάει κι είναι κρίμα.

Με τους εργάτες μη μιλάς
την ώρα σου να την κρατάς,
το γιο σου μην το λησμονάς
πεινάει κι... πεινάει κι είναι κρίμα.

Κι έτσι στο πό... κι έτσι στο πόστο μου σκυφτός,
ξεχνάω τη... ξεχνάω τη μιλιά μου.

Είμαι το νούμερο οχτώ
με ξέρουν όλοι με αυτό,
κι εγώ κρατάω μυστικό
ποιο είναι τ' ό... ποιο είναι τ' όνομά μου.

Είμαι το νούμερο οχτώ
με ξέρουν όλοι με αυτό,
κι εγώ κρατάω μυστι
ποιο είναι τ' ό... ποιο είναι τ' όνομά μου.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μάρκος Αυρήλιος - Αποφθέγματα

Τάσος Λειβαδίτης - Οι Τρεις

Ο Ιερός Ναός της Αγίας Παρασκευής στην Παιανία

Οι γνωστοί-άγνωστοι του ελληνικού κινηματογράφου

Ο μύθος της Νιόβης

Πώς βγήκε η φράση Θέλει και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο;