Νίκος Ξυλούρης - Αποφθέγματα


Ο άνθρωπος δεν θέλει πολλά για να ’ναι ευτυχισμένος.
Φτάνει να ’χει δυο-τρεις φίλους να τον αγαπούνε πραγματικά, και χρήματα τόσα για να μπορεί να τους κερνά.


Το μισώ τ’ αυτοκίνητο. Πας δέκα βήματα με τα πόδια, βλέπεις πέντε ανθρώπους. Σου λένε: γεια σου Νίκο, τι κάνεις Νίκο. Πίνουμε κι έναν καφέ. Και είναι και υγεία. Εγώ είχα μάθει να βαδίζω. (Από συνέντευξή του στη Λιάνα Κανέλλη - πηγή: katiousa.gr)



Ο άνθρωπος που δημιουργεί πρέπει, να ελπίζει πως κάποτε θ’ αλλάξουν τα πράγματα και ν’ αγωνιστεί γι αυτό. (Από συνέντευξή του στη Λιάνα Κανέλλη - πηγή: katiousa.gr)


Τα μισώ τα χρήματα. Μα το Θεό δεν βαστώ ποτέ μου. Όχι πως θέλω να το πω, αλλά σ’ ορκίζομαι σε ό,τι ιερό έχω. Όλο τον καιρό που δουλεύω εδώ, ο κόσμος με βλέπει ό,τι ώρα θέλει. Βλέπεις, δεν τραγουδάω πουθενά για τα 30 χιλιάρικα και μετά να εξαφανίζομαι. ’Εγώ είμαι μέσα στον κόσμο. Και στο μαγαζί και στο δρόμο. (Από συνέντευξή του στη Λιάνα Κανέλλη - πηγή: katiousa.gr)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κλεοπάτρα - Η τελευταία βασίλισσα της Αιγύπτου

Ντάριο Φο: Σ’ έναν καπιταλιστή δεν πρέπει ποτέ να λες...

Ο δεκάλογος της θεωρίας της Maria Montessori

Νίκος Καζαντζάκης - Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται, Απόσπασμα