Αυστηρώς Ακατάλληλον



- Μου σήκωσες τα πόδια στον ώμο
 και στον κώλο μου έβαλες τον ψώλο
 με ξέσκισες μου τον έχωσες ούλο
 κι απ’ το κρεβάτι βρέθηκα πα στο μπαούλο

 Ξαναφέρε με στο κρεβάτι γιατί θα κρεπαρω,
 έτσι με το κεφάλι κάτω δεν μπορώ άλλο
 σταμάτα, δεν αντέχω να με τυραννάς,
 γλυκό μου βάσανο, που με τραβάς;
 ακόμη τι άλλο ετοιμάζεσαι να μου κάνεις;

- Ότι γουστάρεις και ποθείς!
- Δο μου τη γλώσσα σου, αν το επιθυμείς 
γιατί της πρέπει αυτή η τιμή
αφού με εξυπηρέτησε εν σιγή.
Όμως, και το μουνί θέλει λιγάκι γαμίσι,
αλλιώς την γκρίνια με τον κώλο θ’ αρχίσει.
Σμπρώξε, αγάπη μου, και ξημερώνει
κι ο πούτσος σου άρχισε να χαλαρώνει.
Μου φαίνεται πώς θα χα πεθάνει από τη γλύκα,
αν έμενε κι άλλο ο πούτσος μες στην τρύπα.
Το παν μου χαρίζεις, αγάπη μου, στο είπα, καρδιά μου και θησαυρέ μου! 

Αρετίνου, Ακόλαστα Σονέτα, Εκδόσεις Νεφέλη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άντον Τσέχωφ: Ο Γλάρος - Αποσπάσματα

Ντάριο Φο: Σ’ έναν καπιταλιστή δεν πρέπει ποτέ να λες...

Λόρδος Βύρων - Αποφθέγματα

Γιάννης Δαλιανίδης - Κατήφορος

Νίκος Καζαντζάκης - Αποφθέγματα (Γ Μέρος)

Μονή Παναγίας Εικοσιφοινίσσης - Η παλαιότερη εν ενεργεία μονή στη Ελλάδα και την Ευρώπη

Ναπολέων Λαπαθιώτης - Αποφθέγματα