Έφυγε ο ηθοποιός Πάνος Χατζηκουτσέλης


Την τελευταία του πνοή σε ηλικία 75 ετών άφησε ο γνωστός ηθοποιός Πάνος Χατζηκουτσέλης.

Την είδηση του θανάτου του έκανε γνωστή ο Άγγελος Πυριόχος μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook με ένα συγκινητικό κείμενο: «Ο Πάνος μου. Ο Χατζηκουτσέλης μου. Ο αδελφός μου. Ο φίλος μου. Το γέλιο μου. Ο συνεργάτης μου. Το στήριγμα. Έφυγε. Δύο μέρες τον έπαιρνα τηλέφωνο και δεν απαντούσε. Και γω στο νησί. Δεν είναι ζωή πια αυτή».

Ο Πάνος Χατζηκουτσέλης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα στις 5 Δεκεμβρίου του 1945. Έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην τηλεόραση, στη σειρά «Αναδυόμενη», το 1978 από την ΥΕΝΕΔ. Συνέχισε την πορεία του στην τηλεόραση ως ένας εξαιρετικός καρατερίστας, σε εμβληματικές παραγωγές, όπως «Μαντάμ Σουσού» και «Η ζωή του Αττίκ». 

Έγινε ευρέως γνωστός όταν υποδύθηκε τον «Παπαπέτρου» στη σειρά «Εκείνες και Εγώ», στο πλάι του Γιάννη Μπέζου. Παράλληλα, έχει παρουσιάσει με μεγάλη επιτυχία εκπομπές στην τηλεόραση, όπως «Το παιχνίδι της χρονιάς», «Σε χρόνο ΤV» και «Τα μικροαστικά». Δημόσιες εμφανίσεις δεν έκανε συχνά και κρατούσε την προσωπική του ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Τέλος, το 2012 είχε κυκλοφορήσει το βιβλίο «Αγνή Μπάτσα: Η ανάλγητη ντετέκτιβ» από τις εκδόσεις Πολύχρωμος Πλανήτης. Μια αστυνομική περιπέτεια βγαλμένη μέσα από την ίδια τη ζωή. Η θρησκόληπτη και μητρομανής ντετέκτιβ Αγνή Μπάτσα παρέα με τον έχοντα IQ μαγιονέζας λάιτ, σεξομανή παιδοβούβαλο Στέφανο Νόμο, προσπαθεί να εξιχνιάσει τη δολοφονία της λαμπερής πλην ατάλαντης πρωταγωνίστριας Κοραλλίας Δαπόντε. 

Πηγή: ethnos.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Άντον Τσέχωφ: Ο Γλάρος - Αποσπάσματα

Γεώργιος Δροσίνης - Αποφθέγματα

Παύλος Σιδηρόπουλος - Το ξύπνημα

Δάντης Αλιγκέρι - Αποφθέγματα

Ουαρσαν Σαιρ: Πατρίδα

Μέμα Σταθοπούλου

Πιέρ Πάολο Παζολίνι - Αποφθέγματα